2015年5月22日 星期五

20141116我們的大日子

近這2年,我可以說是不稱職的blogger,會推活動,交文不太準時。原因是我正式已為人妻,有全職工作,放工要煮飯....有時沖完涼休息一下,就己到12點......根本沒精神再開電腦寫文。
而活動如在平時舉行就更無法參加。

有少少離題.....我只是想將結婚當天的照片放出,blogger都不一定只出試用文,我也想放生活文

化妝師是Kathy,是barbie wedding的化妝師,她化得我好靚,妝又貼,眼睫毛又貼得好。基本上完,媽咪一幫我著掛就喊啦~好彩眼睫毛無飛角,唔係唔知點捱到酒樓
我們的主車,$3000得4個鐘,好貴,不過特別d。老公是貨van 的,本來想用貨van 做主車,佢話唔好喎...唔好咩?貨van 咪仲特別...又唔洗錢
手花及花球都係老公痴的,仲有襟花,不過無影到襟花。
我根本就係行可愛路線........
掛﹑,婚紗,2套晚禮都是barbie wedding,我挑的都是以可愛為主,高貴的我襯唔起。如果婚紗拖尾唔洗加錢就好啦~我為左慳錢而唔加拖尾,其實拖尾靚好多~
人數少,好彩都搵到酒樓,不過某d原因都坐唔哂,早知訂另一間再少人數d...唔係早知我唔擺酒,我鐘意西式行教堂,雖然我唔係教徒,但都想好似公主咁行一次教堂。影結婚相仲未有個種感覺,滿足唔到我。
盒花係公司送的,我好鐘意哩間公司,老闆唔鐘意人加班,見到d同事工作盡力,盡時放工,個個都結婚生仔就最好,哩d公司邊度搵呀~
繼續童話,唔要花爆,改用泡泡,連小朋友都玩得,一路進場佢地一路玩,幾好~我根本就係小朋友
盡量唔想我老公出鐘,這是朋友影的,攝影師影既就會見到個效果~我就係唔鐘意老套,邊個話結婚一定要點要點。我結婚,我比錢,我話事!
結婚介指,特價時買的,平野,但我係唔會除!因為佢既價錢就係我同我老公既承諾和愛!唔係用錢來衡量!
這套是阿姨借比我的,我先可以慳返一套衫!好靚呀~DKNY collection,如果我爸爸媽媽再開通d,我會借多套黑色!
一日要喊幾多次?笑幾多次?唔識計啦~朝早媽咪同我著掛喊啦~之後成朝都笑。到酒樓簽名喊啦~要我講多謝又喊啦~~到蒺酒時,老公又比suprise我又喊啦~99支玫瑰加唱歌。要我一個人企係台上唔知做乜...可能得我一個唔知發生咩事,心里仲鬧佢食乜煙呀~~哈哈哈~~
可以我點解要多謝我個化妝師,因為次次唔夠5分鐘我就喊啦~
仲要多謝我個仔,嚇到佢呢~~我唔記得抱住你合照一張。
仲有囡囡,剛好離開一年,我當時仲幻想你地2個會係我結婚個日跑來跑去,好熱鬧。估唔到你咁就走左,無左你,臭豬都細膽左......






























沒有留言:

張貼留言